Bizim Toptan’ın satış gelirleri 9,5 milyar TL’ye ulaştı
Bizim Toptan’dan yapılan açıklamaya göre şirketin satış gelirleri yılın ilk 6 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 72,5 artarak 9,5 milyar liraya ulaştı. Şirket, yılsonu büyüme hedefini %60-70 aralığına yükseltti.
Bizim Toptan, yılın ilk yarısında açılan 1 yeni mağaza ve deprem nedeniyle kapanan 2 mağazanın ardından 179 mağazadan oluşan geniş bir şube ağıyla faaliyet gösterirken, SEÇ Market mağazalarının sayısı 2 bin 604’e yükseldi. SEÇ Market iş ortaklığı modeli ile perakende kanalında büyürken, EDT kanalında da müşteri portföyünü büyütmektedir.
Kahramanmaraş’ta 6 Şubat’ta meydana gelen ve 11 ili etkisi altına alan deprem felaketinin ardından bölgede en çok ihtiyaç duyulan gıda maddelerinin depremzedelere kesintisiz ulaştırılması için ek önlemler alan Bizim Toptan, kurduğu çadır mağazası sayesinde İskenderun’da, acil ve günlük ihtiyaçların karşılanması için bir temel sağlar. Güçlü lojistik ağı ile Bizim Toptan, Denizli’de bulunan deposu ile tedarik zincirinin devamlılığını sağlamaktadır.
Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı yaptığı açıklamada, yılın ilk yarısında karşılaştıkları büyük zorluklara rağmen büyümeye ve mağaza ağlarını genişletmeye devam ettiklerini belirtti.
“EDT ve perakende kanallarında aktif müşteri sayımızı artırdık ve artırmaya devam ediyoruz. SEÇ Market ağımızı genişlettik ve esnafımızla birlikte büyüdük. Sarsinti bölgesinde kesintisiz tedarik için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Merkezde müşterilerimiz var. Müşterilerimize her zaman daha rahat bir alışveriş deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz.Bu kapsamda dijital altyapımızı geliştirdik.” Çağın gereklerine ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendiriyoruz. Ülkemize ilelebet hizmet bilinciyle çalışarak, mağaza sayımızı artırarak ürün ve hizmetlerimizi ülkemizin dört bir yanına kesintisiz bir şekilde ulaştırmaya devam edeceğiz.”